Legi amuzante


Incercand sa imi incant neuronii cu ceva amuzant, am dat peste cateva legi chiar interesante, dintre care am sortat ce mi’a placut cel mai mult.

1. LEGEA LUI HARDEN – Ori de cate ori iti vine o idee grozava , afli ca altcineva s-a gandit la ea cu mult timp inainte.

2. LEGEA AUTOSTRAZII – Daca toate masinile vin spre tine esti pe sensul gresit.

3. LEGEA LUI WIILLOUGHBY – Cand incerci sa demonstrezi cuiva ca o masina nu functioneaza, ea va functiona.

4. LEGILE LUI MURPHY – Daca te joci de-ajuns de mult cu un obiect, preocupat fiind sa nu-l strici, cu siguranta il vei strica.

– Daca totul pare sa mearga bine, cu siguranta ai omis ceva.

– Daca s-a cheltuit foarte mult timp, de catre oameni calificati, cautand raspunsul la o anumita problema, singurul rezultat fiind esecul, raspunsul corect va aparea imediat si absolut evident pentru prima persoana necalificata.

– Totul iti ia mai mult timp decat te astepti.

[ to be continued ]

2 comentarii

  1. The gossip one · Aprilie 7, 2010

    axiome mai degraba, dar daca asa au fost transmise asa le transmit si eu 🙂 pana la urma cine sunt eu sa le modific denumirea? 🙂

  2. romania inedit · Aprilie 7, 2010

    Eu cred ca este improprie denumirea de lege , pentru ca mai degraba sunt axiome sau postulate , dar fiecare cu parerea lui !

Lasă un răspuns

