Movies i like


M’am decis sa insir pe blog o parte dintre filmele care mi’au placut. Fara sa lungim vorba hai sa enumar:

  • Shawshank Redemption – no comment
  • Godfather – jos palaria,
  • Stalker – regia lui Tarkovsky (rus, da’ bun)
  • Trilogia Millenium (The girl with the dragon tattto, The girl who played with fire si The girl who kicked the hornets nest)
  • Shutter island
  • Up in the air
  • Sherlock Holmes
  • Seven pounds
  • Requiem for a dream
  • Equilibrium
  • It’s all gone Pete Tong
  • Memento
  • Number 23

Voi, ce filme preferate aveti?

8 comentarii

  1. Oana Andreea · Aprilie 7, 2010

    In mintea mea sunt atatea preferinte si atatia regizori, incat n-as putea incepe si apoi sa termin :)) I’m a freak, a super freak.
    Dar ma adun acum si recomand trei bucati, doua filme clasice, Inherit the wind cu Spencer Tracy si To Kill A mocking Bird cu Gregory Peck (pentru ca te ating, au mesaj, sunt fantastice si unice) si unul din zilele noastre, Gran Torino cu Clint Eastwood (care e si mai si).
    Din lista ta, mi-a scapat ala cu trilogia, nu stiu cu ce e, dar iti dai seama ca voi afla 😀
    Si da, Tarkovsky e bunoc :D, sa te uiti si la Zerkalo.
    Pup

    • The gossip one · Aprilie 7, 2010

      ia ca ma apuc de cautat femeie, sa vedem despre ce este vorba 😀

  2. Alexandru Husaru · Aprilie 5, 2010

    Memento.

    • The gossip one · Aprilie 7, 2010

      da si Memento este un film remarcabil 🙂

  3. romania inedit · Aprilie 1, 2010

    Din toate filmele pe care le enumerasi , singurul pe care l-am vazut si mi-a placut este Godfather .

    • The gossip one · Aprilie 1, 2010

      iti recomand Stalker, desi la prima vedere pare boring, putine personaje si putina actiune, este plin de semnificatii filmul. este touching. cel putin mie chiar mi’a placut

  4. iuliansirbu · Aprilie 1, 2010

    Bonnie & Clyde (ala alb-negru)
    Ostrov (rusesc)
    Povesti din L.A. (asta ar trebui vizionat de cat mai multi oamenii)
    Requiem for a dream

    • The gossip one · Aprilie 1, 2010

      Requiem for a dream a fost un film extraordinar, realist, zguduitor. Pe asta am uitat sa-l pun pe lista

Lasă un răspuns

