Batjocura „ca la mama acasa”


Avand in vedere ca am terminat cu licenta, am zis nu se poate, trebuie sa trecem la o bataie de joc superioara, ca nah avem diploma (adeverinta) de licenta. Asa ca am purces la inscrieri, ne-am razboit in medii, admiteri etc si drept urmare s-a dovedit ca facultatea asta este un mare ‘adapost” pentru studentii de prin toata tara. Asa ca, defavorizati din cauza job-ului si a lipsei acute de cash + PCR (Pile-Cunostinte-Relatii) din partea lui „mami si-a lui tati” a trebuit sa le cedam locurile subventionate celor cu medii astronomice raportate la neuronii slabiti de la mama natura, si sa scoatem din buzunarele lesinate bani si sa achitam taxe peste taxe . Deh, pentru a nu pierde locul. Asa ca, bine te-am regasit birocratie si specula din facultate.

Lasă un răspuns

