Plictiseala


Bantuind ca o fantoma din blog in blog si asimiland noi idei, rascolind noi ganduri, am realizat ca sunt oameni pe lumea asta care totdeauna sunt „gica-contra”. Am patit si eu lucrul acesta. Nu stiam ca exprimandu-mi libera opinie la mine pe blog dau dovada de snobism, sau de oratorie exacerbata in discursurile mele interminabile ce se intind pe 10 randuri maxim. Dar deh, nivelul intelectual al neuronilor unor indivizi depasesc limita „subzistentei”. Trist lucrul acesta, democratia ne condamna la libera opinie si judecata, insa asta nu inseamna ca trebuie sa uitam de limitele bunului simt si sa uitam de masura cuvintelor usor aruncate in stanga si in dreapta.

Un comentariu

  1. Claudiu · Octombrie 15, 2009

    Well, yeah… E un trend sa-ti scrii frustrarile zilnice pe blog, pentru ca altii sa citeasca si sa resimta aceleasi frustrari, usurandu-ti altfel suferinta 😐

    In orice caz, ma bucur cand mai dau peste un blog ok(ca al tau), keep up 🙂

Lasă un răspuns

