Pregatiri, pregatiri


Intr-un final a venit si ziua de azi, vineri, ultima zi de munca pe saptamana aceasta. Incep pregatirile de a pleca si a ma deconecta de harmalaia si zumzetul groaznic al orasului, al Ploiestiului, o sa fac un mic tur. Transfagarasan, Sibiu, apoi Valea Oltului. Transfagarasanul l-am mai vazut, Sibiu l-am mai vazut, Valea Oltului nu. Sper ca anul acesta sa vad si eu Lacul Balea, deoarece anul trecut ploua torential si de la Balea ne’am refugiat la Sibiu, unde am facut o tona de poze. So, abia astept miniexcursia si muuultele poze pe care sunt nerabdatoare sa le fac. Deci week-endul asta nu prea o sa am activitate pe blog. Ne citim in curand :d

Un comentariu

  1. Liviu · August 22, 2009

    E superb Transfagarasanul. Absolut superb, mai ales in perioada asta, cand nu mai e zapada deloc.

Lasă un răspuns

