Vacanta de vis


Dupa o prima saptamana de concediu tumultuoasa, am decis impreuna cu al meu iubit si un var de-ai lui si prietena acestuia sa mergem la mare. Bun, mare-mare, dar unde? Poi Gura Portitei. Sceptici amandoi, fara cazare, deoarece totul era full (stupoare), haida sa ne cumparam cort, saltea, benzina destula in rezervor, masina incarcata la maxim, zici ca stateam 2 saptamani, nu 3 nopti, si la drum. Cand am ajuns acolo am ramas complet uimita. Plaja goala, maxim 6 corturi, cu tot cu ale noastre 2, curatenie de nedescris pe toata plaja si, cel mai important lucru, linisteeeeeee. Desi am stat la cort, pentru prima data in viata mea, a fost superb. Insa, ca sa ajungi aici, lasi masina in parcare pazita, si traversezi Lacul Razim cu salupa. Best thing ever ‘till now. Asa ca daca va doriti plaja curata si liniste, mergeti cu incredere, insa cu Autan in intervalul orar 19:00-22:00Gura Portitei

Un comentariu

  1. danutchidon · August 13, 2009

    imi place acolo !

Lasă un răspuns

