Gata si cu licenta


Gata si cu licenta. Este motivul principal pentru care nu am mai postat nimic, am suspendat temporar activitatea. Acum ca am scapat, am mai mult timp liber sa ma plimb, sa gandesc, sa zambesc, sa-mi traiesc viata. In ultima perioada eram un robot care se diviza cu greu intre job si facultate, dar cu maaaaare efort si muuulta munca depusa, le-am imbinat cu succes si sunt un om liber. Liber de alergatura de prin facultate, secretariatul ASE, care este renumit in intreaga universitate. Dar nu am scapat, mai avem de stat la cozi si in caldura si cu scandal aferent pentru a ne ridica adeverinta, deoarece universitatea binevoieste a ne elibera diplomele de licenta dupa 12 luni. Asta e, doar traim in Romania, unde birocratia si sictireala sunt la ele acasa. Pana una alta respir aer poluat de Ploiesti, cu gandul liber si relaxat, la ce va urma

Lasă un răspuns

