Politia Romana


Serile trecute, la plimbare prin oras cu masina.Semaforul nostru verde, pietoni pe trecere razandu-ne in nas ca semaforul lor este si rosu si verde. Le acordam prioritate, trecem mai departe, dupa care sun sa declar neregula sa se remedieze.Ce numar sa apelez?112.Mi se raspunde, spun problema de rezolvag, numele, orasul, adresa semaforului buclucas, astept cuminte sa mi se faca transferul la alt departament de specialitate, ca doar nah, fiecare departament cu atributiile lui si responsabilitati zero.Mi se raspunde, reclam semaforul simultan rosu si verde, dupa care mi se da un alt numar de telefon,taxabil bineinteles sa sun si sa notific.In momentul in care am vrut sa deschid gura sa zic ceva, mi s’a trantit telefonul in nas.Nici numarul „corect” nu l-am retinut,nici semaforul nu s-a reparat.Avem politie?ruitera sau ori de care o fi ea?

Un comentariu

  1. Patratel · Iunie 30, 2009

    Tu chiar ai sunat pentru problema asta?! Inseamna ca te vezi in germania probabil…aloo! Esti in romania…THE END OF CHOICE!

Lasă un răspuns

