Romania si „copii” sai


Duminica trecută, obosită de gălăgia oraşului m’am retras la un loc liniştit, sau cel puţin aşa credeam eu pana am ajuns acolo. Am luat laptopul in braţe, rucsacul in spinare, si in maşina pana la Talea, lângă Breaza, sperând ca voi găsi linişte si voi reuşi sa mai redactez un pic la proiectul de licenţă, sau ca măcar voi avea parte de un “brain’wash” pe cinste. Zis si făcut, pe la 18:20-19:00 am ajuns, ne’am instalat pe păturică şi am fost întâmpinaţi de acorduri incofundabile şi răsunătoare de manele şi muzică pseudopopulară, cântată de manelişti apuşi de mult. Si uite asa mi s’a stricat tot cheful de aer liber poluat de muzică infectă şi oameni de joasă speţă, cărora le sar ochii în “grădina vecinului”. Aşa ca măcar cu pozele am rămas, împărtăşesc şi cu voi una

😉Talea, Breaza

Lasă un răspuns

